Indiferent că vorbim despre In-Stream, In- Display sau In- Search, este important să știm de ce am ales un anumit concept de promovare pe YouTube, și, mai ales, cu ce ne poate ajuta acesta.

Care este conceptul de promovare YouTube potrivit afacerii tale?
În articolul precedent am detaliat două moduri de promovare, urmând ca de această dată să îl prezentăm pe ultimul, și anume In-Search.
Reclamele de tipul In-Search apar în interfața de căutare a YouTube când căutările cuiva sunt asemănătoare cu cuvintele cheie ale reclamei. Sponsorul plătește pentru reclama pe care utilizatorul o deschide, pay-per-click.
Modul de plată este același ca la reclamele de tipul In-Display.
Cu alte cuvinte, conceptul potrivit afacerii tale este:
In-Stream: Deoarece poți obține mai multe afișări în comparație cu celelalte două metode de promovare pe YouTube.
Pentru a obține rezultatele dorite, crează video astfel încât să captezi atenția privitorului în primele 5 secunde. Nu uita că după acestea, el poate da ”skip ad”. Avantajul în cazul acestui tip de reclame este că le poți targeta pentru a fi relevante pentru utilizatorii care:
- Caută pe YouTube anumite cuvinte cheie;
- Au vizualizat conținut similar;
- Vizionează clipuri pe anumite canale (Plasament);
- Au vizitat anumite site-uri specifice (Retargetare).
Potrivit Google, actualii proprietari ai YouTube, opt din zece utilizatori preferă TrueView în defavoarea altor formate de anunțuri video In-Stream. De asemenea, compania susține că, deoarece telespectatorii pot alege să nu urmărească o reclamă până la final sau să selecteze anunțurile pe care doresc să le vizualizeze, agentul de publicitate economisește bani și ajunge la o audiență mai specifică.
Conform VideoNuze.com, rata de abandon pentru anunțurile pre-roll care pot fi închise a fost cu 18 % mai mică decât rata pentru anunțurile care nu oferă această opțiune. Site-ul a mai raportat și că aproape 50 % dintre telespectatori au vizualizat anunturile pre-roll până la capăt, chiar dacă au opțiunea de a le închide.
In-Display: Pentru a construi canalul de abonați sau a obține mai multe vizualizări ale conținutului YouTube.
In-Search: Dacă vrei să obții vizualizări însă nu dorești să ai conținut invaziv, precum este cel In-Stream. Aceasta ar putea fi o strategie la baza căreia să stea construirea unui canal de YouTube.
V-ar putea interesa și:
- Strategii de promovare video pentru start-up-uri (Part. I)
- Trendurile anului 2016 în materie de video marketing
- Facebook vs. YouTube (Part. I)
- Facebook vs. YouTube (Part II)