Instagram- statistici şi marketing

Vom continua seria articolelor despre canalele social media optime distribuirii informaţiilor relevante pentru afacerea voastră. Dacă în articolul precedent v-am prezentat câteva date despre Facebook azi vă vom prezenta câteva statistici importante despre Instagram şi despre evoluţia sa la nivel mondial.

 

Instagram-statistici istorice

 

firstinstagram-1024x576Instagram a fost lansat pe 06 octombrie 2010.

Prima fotografie postată vredoată a fost cea realizată de Kevin Systrom (@kevin), pe 16 iulie 2010 (cea din partea stângă).

Rețeaua a fost cumpărată de Facebook la 9 aprilie 2012, pentru 1 miliard dolari.

La vremea respectiva Instagram avea doar 30 de milioane de utilizatori.

Instagram a introdus publicitatea pentru anumite branduri în octombrie 2013, facilitând accesul la publicitate tuturor abia în septembrie 2015.

 

Instagram- statistici financiare

 

În 2015, Instagram a fost prognozat să aducă 595 milioanne dolari din anunțuri publicitare pentru dispozitive mobile. Până în 2017, veniturile globale provenite din acest tip de reclame vor ajunge la 2.81 bilioane dolari.

 

Instagram-statistici despre utilizatori

 

Instagram are acum 400 de milioane de utilizatori activi.

75% dintre utilizatorii Instagram sunt în afara SUA (unde s-a dezvoltat reţeaua socială).

Peste 60% dintre utilizatori se autentifică zilnic, ceea ce face ca Omstagram să fie a doua rețea socială după Facebook.

30% dintre utilizatorii de internet sunt acum pe Instagram.

90% din utilizatorii Instagram sunt sub 35 de ani.

Brandul cel mai urmat este National Geographic, cu 48.4m adepți.

 

Instagram- statistici despre utilizare

 

untitledPeste 40 de miliarde de fotografii au fost distribuite pe Instagram. Aproximativ 80 de milioane de fotografii sunt partajate zilnic.

Instagram înregistrează până la 3,5 miliarde de like-uri în fiecare zi.

Utilizarea Instagram sa dublat în ultimii doi ani.

Selena Gomez are cei mai mulţi adepți (folllowers), cu 100 milioane.

Cea mai populară fotografie este a lui Kendall Jenner, cu 3,5 milioane de like-uri.

Un studiu a constatat că 8% din conturi sunt false. Același studiu a arătat că 29,9% din conturi sunt “inactive”, postând una sau mai puține fotografii sau clipuri video într-o lună.

Atunci când Instagram a introdus video, mai mult de 5 milioane de clipuri au fost distribuite în 24 de ore.

Pizza este cel mai popular produs alimentar pe Instagramm, după sushi și friptură.

 

Instagram- statistici de marketing

 

48,8% dintre branduri sunt pe Instagram. Până în 2017, se preconizează că numărul lor va creşte la 70,7%. Dacă ne uităm doar la cele 100 de branduri de top  din lume, 90% dintre ele au un cont Instagram.

96% din brandurile de modă sunt pe Instagram.

Aproape 50% dintre utilizatorii Instagram realizează o cercetare de produs pe social media.

Înteracţiunea cu brandurile de pe Instagram este de 10 ori mai mare ca ce de pe Facebook, de 54 de ori mai mare decât Pinterest, și de 84 de ori mai mare decât Twitter

Peste o treime dintre utilizatorii Instagram au folosit telefonul mobil pentru a cumpăra un produs.

32% dintre adolescenţii din SUA consideră că Instagram este rețeaua lor socială cea mai importantă, mai mult decât orice altă rețea socială. În România, sunt 1,2 milioane de conturi active de Instagram.

Mesajele care includ o abordare aparte obține 56% mai mult angajament. Postările cu cel puțin un hashtag obține 12,6% mai mult angajament. De asemenea, si postările cu o locație au 79% mai mult impact.

Fotografiile au mai mult angajament decât videoclipurile pe Instagram.

Logodna medie pe mesaj a crescut cu 416% fata de acum doi ani

70% dintre cele mai utilizate hashtag-uri sunt branduite.

 

 

Poate vă interesează și: