Conţinutul în Social Media trebuie să fie relevant, util şi de actualitate. În articolele anterioare, am tot afirmat faptul că este extrem de important tipul de conţinut pe care îl partajaţi pe reţelele de socializare ale afacerii voastre. Tocmai de aceea, acest articol dezvăluie ce ar trebui să postaţi în Social Media pentru a avea impact semnificativ şi pentru a aduce o contribuţie reală creşterii vânzărilor.
Conţinutul cu cea mai mare capacitate de a-i determina pe cei care te urmăresc să acorde timp postărilor tale cuprinde:
Imagini
Specialiştii de marketing au constatat faptul că imaginile colorate sporesc dorința oamenilor de a citi un conținut cu 80%.
Când oamenii aud informaţiile sunt susceptibili de a-şi aminti doar 10% din informațiile respective, trei zile mai târziu. Cu toate acestea, în cazul în care o imagine relevantă este asociată cu aceeași informație, persoanele pot reține 65% din informații, trei zile mai târziu.
46% din specialiştii de marketing spun că fotografia este esențială pentru strategiile lor de marketing și storytelling actuale.
34% din specialiştii de marketing au selectat imagini ca și conținutul lor cel mai important, după blogging (45%) și înainte de video (19%).
Sursă: CMO Council
65% dintre directorii executivi de marketing cred că activele vizuale (fotografii, video, ilustrații și infografică) sunt de bază pentru modul în care se comunică povestea lor de brand.
Conținutul cu imagini relevante obține cu 94% mai multe vizualizări decât conținutul fără imagini.
73% dintre creatorii de conținut intenționează să acorde prioritate creării de conținut captivant în 2017, iar 55% dintre ei intenţionează să acorde prioritate creării de conținut vizual.
Video-uri
51,9% dintre profesioniștii de marketing, la nivel mondial, au desemnat video-ul ca fiind tipul de conținut cu cel mai bun ROI (Return of Investment-măsoară valoarea rentabilității unei investiții în raport cu costurile de investiție).
Cumpărătorii care vizualizează video-uri despre un anumit produs sunt cu 60% mai susceptibili de a achiziționa produsul respectiv decât cei care nu vizualizează.
Folosind cuvântul “video” în subiectul unui e-mail crește rata de deschidere a acestuia cu 19%, ratele de clic cu 65% și reduce dezabonările cu 26%.
În perioada aprilie 2015 și mai 2016 media vizualizărilor zilnice de video-uri de pe Facebook s-a dublat de la 4 miliarde de vizionări, pe zi, până la 8 miliarde.
Syndacast prezice că 74% din traficul de pe internet, în 2017, va fi video.
Facebook înregistrează în prezent 8 miliarde de afișări medii zilnice de video-uri de la 500 de milioane de utilizatori.
78% dintre utilizatorii de internet vizionează clipuri video online, în fiecare săptămână, 55% urmăresc în fiecare zi.
Ilustraţii, grafice
Infograficele au fost conținutul utilizat în strategiile de marketing cu cea mai mare creștere 2015-2016, de la 51% la 62%.
60% dintre specialiştii de marketing prezic că utilizarea de infografice va continua să crească substanţial în 2016.
Iată ce evoluţii preconizează specialiştii de marketing că vor înregistra imaginile, video-urile, ilustraţiile şi infograficele:
Sursă: CMO Council
Acum că aţi văzut ce tip de conţinut are cel mai mare impact asupra utilizatorilor de internet, mai sunt câteva aspecte de care ar trebui să ţineţi cont:
Adăugați butoane pentru Social Media Sharing
Postaţi informaţii relevante pentru afacerea voastră, informaţii scurte şi de actualitate.
Răsplătiţi-vă cititorii că au share-uit conţinutul vostru.
Poate vă interesează şi:
- Social Media Marketing-10 sfaturi pentru începători.
- Cum să implementezi o strategie de Social Media (Part I)
- Cum să implementezi o strategie de Social Media (Part II)