Ce canale de Social Media folosim? Statistici şi marketing pentru campaniile voastre de promovare.
Reţelele Social Media au devenit un instrument nelipsit din orice campanie de promovare a unui produs sau serviciu, mai mult decât atât sunt brand-uri care investesc mai mult în reclamele online decât în cele tradiţionale.
Pentru a stabili ce pârghie online veţi folosi în noua voastră campanie publicitară este important să ştiţi câteva lucruri esenţiale despre canalul respectiv: numărul utilizatorilor, numărul utilizatorilor activi, obiceiul de utilizare (în ce zi şi la ce oră este cel mai activ publicul tău ţintă), tipul conţinutului cu cel mai mare impact etc.
Începând cu acest articol, vom iniţia o serie de articole despre cele mai populare reţele Social Media, articole ce se vor baza pe statistici istorice, financiare, despre utilizatori şi obiceiul de utilizare în funcţie de fiecare reţea de socializare în parte precum şi statistici despre strategiile de marketing. Aşadar vom vorbi pe parcursul acestei serii de articole despre Facebook, Twitter, Instagram, Youtube, Linkedin, Pinterest şi Google.
Pentru început iată câteva statistici despre Social Media în ansamblu:
- Începând cu iulie 2015, populația totală la nivel mondial este de 7,3 miliarde.
- Internetul are 3,17 miliarde de utilizatori.
- Există 2,3 miliarde de utilizatori de social media activi
- 91% dintre brandurile de retail folosesc 2 sau mai multe canale de social media
- Utilizatorii de internet au o medie de 5,54 conturi de social media
- Utilizatorii social media au crescut cu 176 de milioane în ultimul an
- 1 milion de noi utilizatori activi de reţele sociale prin telefonie mobilă sunt adăugaţi în fiecare zi. Asta înseamnă 12 în fiecare secundă
- Facebook Messenger și Whatsapp gestionează 60 de miliarde de mesaje pe zi
Numărul utilizatorilor de reţele Social Media
4Chan: 11 millione
Airbnb: 50 milioane
Facebook: 1,71 miliarde
Flickr: 112 milioane
Google+: 300 milioane
Instagram: 400 milioane
LinkedIn: 450 milioane
MySpace: 50.6 milioane
Periscope: 10 milioane
Pinterest: 100 milioane
Reddit: 36 milioane
Snapchat: 100 milioane
Twitter: 320 milioane
Wechat: 1,12 miliarde
Weibo:600 milioane
WhatsApp: 900 milioane
Youtube: 1 miliard
Social media- statistici de afaceri
- Rețelele sociale au câștigat aproximativ 8,3 miliarde dolari din publicitate în 2015
- 38% dintre organizații intenționează să cheltuiască mai mult de 20% din totalul bugetelor de publicitate pe canalele de social media în 2016, până la 13% mai mult ca anul trecut
- Doar 20% dintre companiile din 500 Fortune interacţionează în mod real cu proprii clienţi în timp ce 83% dintre aceştia sunt prezenţi însă pe Twitter.
- Persoanele cu vârsta cuprinsă între 55-64 sunt de două ori mai susceptibile de a reacţiona la un conținut de brand faţă de persoanele cu vârsta de 28 ani sau mai tineri.
- 78% din persoanele care se plâng la un brand prin Twitter se așteaptă la un răspuns în decurs de o oră.
Statistici despre conţinut
- Pe WordPress, 56 de milioane de postări de blog sunt publicate în fiecare lună
- 27 de milioane de conținut a fost distribuit în fiecare zi
- Primele 3 tactici de marketing de conținut sunt blogging (65%); social media (64%); și studii de caz (64%).
Statistici despre partajarea video-urilor
- Facebook înregistrează 8 miliarde de afișări zilnice de video de la 500 de milioane de utilizatori
- Utilizatorii Snapchat vizionează 6 miliarde de clipuri video în fiecare zi
- Utilizatorii de internet petrec o medie de 1 oră, 16 minute în fiecare zi pentru vizionarea video pe dispozitive digitale
- 78% dintre oameni vizionează clipuri video online, în fiecare săptămână, 55% vizionează în fiecare zi.
Este un fapt că pe internet fiecare clic, fiecare vizualizare și fiecare autentificare sunt înregistrate undeva. În funcție de voi, acest lucru este poate foarte înfiorător sau extrem de interesant.
Poate vă interesează și:
- Social Media Marketing-10 sfaturi pentru începători.
- Cum să implementezi o strategie de Social Media (Part I)
- Cum să implementezi o strategie de Social Media (Part II)
- Conținutul în Social Media- între utilitate și impact
Sursă statistici: 1.