Soaicla Media: YouTube- statistici şi marketing
Vom continua seria articolelor despre Social Media cu statistici referitoare, de aceasta dată, la Youtube. Mai jos sunt câteva date referitoare la utilizatori şi obiceiurile lor de utilizare precum şi date referitoarte la strategiile de marketing realizate pe acest canal.
YouTube- date istorice
Numele de domeniu “YouTube.com” a fost activat la 14 februarie 2005
Primul videoclip YouTube a fost încărcat la data de 23 aprilie 2005 numit “Eu la grădina zoologică”. Acesta îl arată pe co-fondatorul Karim Jawed la San Diego Zoo.
La 9 octombrie 2006, a fost anunțat că YouTube va fi achiziționat de Google pentru 1,65 miliarde de dolari.
Primele anunțuri au fost lansate în august 2007.
YouTube- statistici despre utilizatori
6 din 10 persoane preferă platforme video online în detrimental TV-ului
Până în 2025, jumătate dintre telespectatorii sub 32 nu se vor abona la un serviciu de televiziune plătit.
Într-o lună, 8 din 10 persoane cu vârsta cuprinsă între 18-49 urmăresc video-uri pe YouTube
În 2015, persoanele cu vârsta cuprinsă între 18-49 au petrecut 4% mai putin timp uitându-se la TV în timp ce timpul petrecut pe YouTube a crescut cu 74%.
Se poate naviga pe YouTube într-un total de 76 de limbi diferite (care acoperă 95% din populația ce utilizează internetul).
PewDiePie, numele real Felix Kjellberg, este cel mai popular pe YouTube. El are peste 43 de milioane de abonați, iar anul trecut a câștigat 12 milioane dolari înainte de impozitare în 2015.
YouTube – statistici despre utilizare
YouTube este al doilea cel mai mare motor de căutare din lume și al treilea cel mai vizitat site după Google și Facebook.
300 de ore de conținut video sunt încărcate pe YouTube în fiecare minut.
Există 3,25 miliarde de ore de video vizionate în fiecare lună.
Mai mult de jumătate din vizionările de peYouTube provin de la dispozitive mobile.
O durată medie de vizionare utilizând mobilul durează mai mult de 40 de minute.
Primul video ce a strâns un milion de vizualizări a fost o reclamă Nike cu Ronaldinho.
Videoclipul cu cel mai mare număr de vizualizări este Gangnam Style a lui Psy, cu peste 2,5 miliarde de vizualizări. A fost nevoie de cinci luni ca Gangnam Style să acumuleze 1 miliard de vizualizări.
Videoclipul încărcat de către un utilizator cu cele mai multe vizualizări este “Charlie bit my finger”, cu peste 838 milioane de vizualizări
In medie, sunt 1.000.000.000 de vizualizări video pe dispozitive mobile pe zi.
În 2014, termenul cel mai cautat a fost muzica. Al doilea a fost Minecraft
YouTube- statistici de marketing
9% din întreprinderile mici utilizează YouTube.
Începând cu octombrie 2014, YouTube a plătit 1 miliard de dolari titularilor de drepturi din 2007.
In decembrie 2015, cel mai popular brand a fost Red Bull, care a avut 4,38 milioane de abonați.
Vizitatorii care completează TrueView- au vizionat până la final sau de cel puțin 30 de secunde-sunt mai susceptibili de 23 de ori mai mult în a vizita sau abona la un canal de brand, să urmărească mai mult brandul sau împărtășească video-ul brand-ului.
Atunci când brandurile folosesc TrueView, ei înregistrează vizualizări ale conținutului existent anterior cu până la 500% mai multe dupa ce a postează videoclipuri noi.
Cele mai vizionate videoclipuri de brand au, în medie, o durată de 31-60 de secunde ( reprezentând 32% din totalul vizionărilor).
Cele mai mari branduri încarcă (împreună) un video pe YouTube la fiecare 18,5 minute. Aceleași branduri au o medie de 2.4 canale.
Căutările de clipuri video “cum să” de pe YouTube sunt în creștere cu 70% pe an.
În 2014, patru dintre primele 10 videoclipuri au fost publicitate.
Poate vă interesează și:
- Social Media Marketing-10 sfaturi pentru începători.
- Cum să implementezi o strategie de Social Media (Part I)
- Cum să implementezi o strategie de Social Media (Part II)
- Conținutul în Social Media- între utilitate și impact
Multumesc pentru informatii.
Voi utiliza Youtube pentru prezentarea produselor noastre.
Video-urile produc trafic verificat 40 de ori mai mare pe canalele de retele sociale, si au Rate atunci cand se alege de ce cont continutul a raspandit prin intermediul retelelor sociale in comparatie cu continutul in format text.
Suntem martorii unui rezonabil dezvoltarii si a cresterii notorietatii Youtube-ului. Iar aceste date si statistici interesante despre utilizatorii si marketingul pe aceasta platforma, ne arata cat de puternica si de versatila poate fi aceasta retea sociala. Ca consumator si creator de continut, YouTube poate oferi o experienta unica si plina de satisfactii, motiv pentru care este cea mai preferata retea sociala.
Acest articol are informatii interesante despre statisticile si marketing-ul pe canalele de social media, in special pe YouTube. Aceste statistici pot fi de ajutor tuturor celor care creeaza conturi de YouTube, deoarece sunt informatii care pot fi folosite pentru a crea strategii de marketing mai eficiente. Oricine se poate bucura de aceste informatii si poate realiza mai multe cu contul lor.