“Show the readers everything, tell them nothing.”    —Ernest Hemingway

Arată-le, nu le spune! Aceasta este cea mai puternică lecție pe care o poți învăța în marketingul contemporan.

Potrivit unui studiu recent, realizat de eMarketer, oamenii petrec aproximativ 1 h și 16 minute privind filmulețe online, în fiecare zi. Asta reprezintă aproximativ 9 ore pe săptămână! O parte din acest timp este dedicată privirii show-urilor difuzate TV, însă cea mai mare parte celor pe YouTube și alte website-uri.

Incluzând video în fiecare aspect al strategiei de marketing digital pe care o dezvoltă compania ta, poate reprezenta rampa de lansare către succes. Acesta are potențialul de a genera mai mult trafic decât orice altă formă de conținut.

Social media

De când video are atât de multă importanță în rândul audiențelor online, o pagină web care conține filme de prezentare va urca în topul căutărilor, în defavoarea uneia care conține numai text. Încărcați conținut video pe paginile care vă doriți să apară mai sus în topul căutărilor. Dar fiți siguri că este conținutul pe care publicul dumneavoastră îl dorește. Acum că Facebook și alte platforme de social media au început să găzduiască acest tip de conținut, postările care îl includ sunt intens distribuite.

Utilizatorii cu vârsta sub 40 de ani sunt mai predispuși să împărtășească clipuri cu prietenii, în mod regulat, așa că ar trebui să faci unele care să se vrea a fi distribuite. Cum? Orice filmuleț care stârnește emoția privitorului, indiferent că vorbim despre umor, frică, sentimentalism sau orice altă senzație puternică, este perfect pentru a fi lansat în social media. Trebuie avut în vedere că oamenii distribuie lucruri bazate pe imaginea de sine pe care doresc să le-o proiecteze celorlalți. Descoperă ce dorește publicul tău ca ceilalți să gândească despre el, și astfel vei decide ce fel de video își doresc să distribuie.

crește rata de conversie

producție video

E-mail

La câte newslettere sunteți abonați? Inbox-ul este plin de mail-uri care niciodată nu vor fi citite. Cum poți să fii sigur că mail-ul tău își va atinge scopul? Includerea unui video este un mod inedit de a atrage atenția abonaților. Trebuie doar să te asiguri că este relevant pentru conținutul la care s-au abonat. Cineva care s-a abonat pentru a primi sfaturi despre grădinărit, nu va fi foarte interesat să afle despre ultimul produs oferit de compania ta, dar îi va plăcea foarte tare să vadă ”Cum să?” în domeniul pe care îl practică.

Rata de conversie

Fiecare pagină de pe site-ul tău poate fi mai eficientă în creșterea ratei de conversie dacă include video. Indiferent că vorbim despre pagina de start, blog, cea în care îți prezinți produsul sau despre cea cu testimoniale, adăugarea de conținut video poate muta potențialii clienți prin tunelul vânzării mult mai repede. Crează video pentru fiecare etapă din procesul vânzării, de la creșterea notorității brandului, până la educarea prin persuadare. Și păstrează-le scurte și interactive. Orice depășește un minut păstrează cu greu privitorii până la final, așa că subliniază cele mai importante puncte la început, și încearcă să le păstrezi vie atenția pe parcursul vizionării. Integrarea strategică de conținut video în aceste etape te poate ajuta să crești eficiența marketingului online și, totodată, rata de conversie a afacerii tale.

Viitorul marketingului digital constă preponderent în video, iar cei care îl folosesc în prezent au cele mai multe beneficii.

V-ar putea interesa și:

  1. Strategii de promovare video pentru start-up-uri (Part. I)
  2. Trendurile anului 2016 în materie de video marketing
  3. Facebook vs. YouTube (Part. I)
  4. Facebook vs. YouTube (Part II)
În continuă căutare de dezvoltare personală, Andreea Lepădatu îmbină marketingul, PR-ul și editarea video pentru a crea un spectru complet, ideal mediului de afaceri prezent.