În timp ce toată lumea vorbește despre cum YouTube, sau mai nou, și Facebook, se află în vârful iceberg-ului atunci când vine vorba despre video marketing, noi platforme de video sharing își croiesc ușor drum către performanță. În ciuda aversiunii pe care o manifestă pentru conținutul cu scop comercial, Vimeo este o astfel de platformă.
Vimeo poate și va elimina orice video care are un scop de marketing clar, însă acesta nu poate controla cu adevărat clipurile care au fost în măsură să ocolească regula – care au mascat mesajul comercial prin conținut de calitate. În fond, despre asta este vorba! Cine dorește să urmărească 30 de secunde în care să vorbiți despre cât de grozavi sunteți și despre motivele pentru care ar trebui să vi se cumpere produsele? Publicul dorește conținut de calitate, dorește povești, are nevoie de informații, vrea să vadă oameni.
Dacă vă numărați printre cei care au înțeles că prezența pe o singură platformă nu vă va asigura niciodată succesul deplin, și doriți să explorați adevăratul potențial al afacerii dumneavoastră, iată câteva sfaturi cu privire la modul în care vă puteți spori eficacitatea prin promovarea pe Vimeo.
- Personalizați clipurile
Logo și subtitrări- folosiți-le și nu veți regreta! Începeți cu logo-ul. Vimeo permite ca acesta să fie introdus, mai ales dacă sunteți conectat ca membru premium. Logo-ul este un element foarte important de identitate a brandului și va ajuta privitorul să vă identifice.
În ceea ce privește subtitrarea, aceasta îi ajută pe cei care au deficiențe de auz, și vine în sprijinul persoanelor pentru care este mai ușor să vă urmărească discursul, în timp ce citesc replicile.
- Etichetați clipurile
Majoritatea utilizatorilor de pe Vimeo utilizează funcția de căutare încorporată pentru a găsi videoclipurile de care au nevoie. Spre deosebire de YouTube, care este puternic favorizat în căutările Google, utilizatorii Vimeo trebuie să caute un anumit conținut chiar pe site. Deoarece doriți ca oamenii să vă găsească videoclipul, nu uitați să îl marcați folosind cuvinte cheie și termeni de căutare relevanți pentru conținut.
- Promovați/ transmiteți evenimente
Dacă veți organiza un eveniment, trebuie să știți că Vimeo permite promovarea acestuia printr-un video. Dacă participarea la eveniment este gratuită, Vimeo vă va încuraja să încărcați videoclipuri pentru o mai mare expunere. Dacă doriți ca numele brandului să fie asociat cu evenimentul, puteți face asta fără să încălcați termenii de folosire a Vimeo. Acesta este un truc la care apelează multe dintre branduri, pentru a obține afișări aici. Unele au încheiat chiar parteneriat cu Vimeo pentru evenimente, astfel încât acestea să poată fi transmise în direct utilizatorilor site-ului. Este o mare șansă ca, în timpul concertelor gratuite, brand-ul să poată fi văzut pe întreaga durată a evenimentului.
Despre faptul că trebuie să vă asigurați că în câmpul de descriere ați lăsat cel puțin un link pe care privitorii clipului să îl poată accesa pentru a vă găsi, bănuiesc că nu trebuie să vă mai spun.
Și dacă tot am început articolul menționând YouTube, putem afirma că acesta se adresează maselor, în timp ce Vimeo dorește să creeze comunități. Însă despre tot ce le diferențiază, voi scrie în articolele următoare.
Poate te interesează și: