Lightwave Theatre Company a apărut în drumul nostru acum ceva ani, iar de atunci colaborăm în tot soiul de proiecte. Le-am urmărit îndeaproape evoluția, care nu a fost deloc una lentă.

Fie că vorbim de faptul că au reprezentat România la World Puppet Carnival 2013 (Indonezia) & 2014 (Thailanda) sau că au participat la Românii au talent, aceștia au oferit constant motive de laudă și apreciere.

Petru Stratulat, Lightwave Theatre Company [Interviu video]

Petru Stratulat, Lightwave Theatre Company [Interviu video]

Vorbim despre o companie de teatru vizual, cu păpuși în mărime naturală și păpuși compuse, ce pune în scenă povești nonverbale cu o puternică încărcătură emoțională.

Cum bine le-a spus cineva: ”Un spectacol după care ți se face dor să te (re)îndrăgostești”.

Lightwave Theatre Company reprezintă mai mult decât o echipă de păpușari. Pun în scenă momente impresionante, pentru oameni mari, ce impresionează până și cele mai greu de atins persoane.

Astfel se face că prestația remarcabilă de la Românii au talent l-a determinat pe Bebe Cotimanis să îi trimită direct în semifinală.

De-a lungul timpului, au ajuns la inimile a numeroși spectatori și au umplut sălile de fiecare dată când au urcat pe scenă.

Lightwave Theatre Company s-au promovat eficient și a atins întotdeauna succesul.

Ne-am propus să aducem în fața dumneavoastră oamenii din spatele păpușilor, creatorii emoțiilor. Petru Stratulat a fost ”purtătorul de cuvânt”. A stat de vorbă cu noi și ne-a prezentat modul în care ei comunică cu publicul, la ce materiale de promovare apelează ce recomandă și cum își construiesc strategia media. Pe scurt, insight-uri de promovare valoroase despre ce înseamnă Lightwave Theatre Company. Mai multe detalii puteți găsi în următorul interviu video.

Te rugăm să ne descrii puțin domeniul activității tale și rezultatele obținute până acum!

Petru Stratulat, Lightwave Theatre Company [Interviu video]

Petru Stratulat, Lightwave Theatre Company [Interviu video]

Fac parte dintr-o companie independentă de teatru vizual intitulată Light Wave Theater company. Lucrăm cu păpuși în mărime naturală, în spectacole pentru oameni mari. Am avut, în cei 2 ani de activitate, numeroși spectatori. Am avut și milioane de telespectatori, când am apărut la televizor. Am jucat pe marile scene, câteva dintre ele, din România și din afara României. În doi ani am crescut foarte mult.

Când ai început să folosești, în promovarea activităților tale, materiale multimedia (foto, video, audio)?

Am început să folosim promovarea multimedia chiar din prima zi. Adică, înainte de prima zi. Noi nu aveam încă o identitate clară, nu aveam un spectacol. Aveam doar un simplu moment artistic, eram niște nimeni și deja postam pe internet videouri, filmări, fotografii ș.m.d.

 Care sunt dificultățile legate de acest tip de promovare?

Dificultățile au legătură cu platformele pe care faci promovarea. Cum noi ne bazăm mai mult pe Facebook, depindem de regulile lor. Și automat trebuie să dozezi cumva ritmul publicărilor. Trebuie să știi când și la ce oră să le pui, cum trebuie să arate descrierea videourilor, cum să arate prima imagine din video. E o bătaie de cap! E o loterie!

Care sunt beneficiile folosirii video marketingului în promovarea activităților tale?

Petru Stratulat, Lightwave Theatre Company [Interviu video]

Petru Stratulat, Lightwave Theatre Company [Interviu video]

Ne-am dat seama că prin video marketing ai cele mai mari șanse să obții un rezultat în promovare. O fotografie vine, trece. Da, ok, face cât 1000 de cuvinte, dar nu surprinde decât o ipostază. Prin video poți să faci mult mai multe lucruri. Dar, pentru asta, ai nevoie de mai multe resurse: tehnice, materiale, de personal. Asta dacă vrei să îl faci profi.

Când realizezi materialele multimedia, apelezi și la profesioniști în domeniu?

Da! Obligatoriu! Am apelat chiar la PacPac StudioS pentru a face proiecții video, filme de prezentare. Am avut tot felul de filmări. Atunci când ai o echipă formată din profesioniști, acel material video se va vedea cu totul altfel!

Ce sfaturi legate de folosirea materialelor multimedia ai putea să oferi? (De exemplu: Unde și cînd se postează cel mai eficient?, Câți bani și în ce să investească prima oară?)   

Petru Stratulat, Lightwave Theatre Company [Interviu video]

Petru Stratulat, Lightwave Theatre Company [Interviu video]

Asta cu bani depinde! Depinde ce proiect ai, durata lui, ce vrei să se vadă…Nu pot da un sfat financiar. Referitor la promovare, noi ne promovăm mai mult pe Facebook. Iar Facebook neavând publice calculele lor, algoritmii de vizualizare, nu prea știm exact când trebuie să publici ceva. Ce am observat la noi este că undeva pe la 20:00-22:00, seara, e cea mai mare audiență pe Facebook.

Cum plănuiești să te folosești de astfel de materiale în noile tale campanii de promovare?  

Mă voi folosi ca până acum! E ceva ce a funcționat, nu văd de ce aș schimba. Momentan, mergem mai departe pe aceeași strategie online. În ceea ce privește strategia de mass-media, acolo e altă discuție. Dar pe online, unde putem să ”aruncăm” noi videouri, fotografii și sunet, vom merge ca până acum.

Îi puteți urmări pe site-ul Lightwave Theatre Company sau pe pagina lor de Facebook.

Între timp, vă invităm să citiți și:

  1. Workshop ”Video marketingul la îndemâna Ta”
  2. 4 sfaturi pentru o promovare eficientă (Part. I)
  3. 4 sfaturi pentru o promovare eficientă (Part. II)
  4. 5 modalități prin care puteți îmbunătăți implicarea abonaților pe canalul de YouTube. 
În continuă căutare de dezvoltare personală, Andreea Lepădatu îmbină marketingul, PR-ul și editarea video pentru a crea un spectru complet, ideal mediului de afaceri prezent.