În fiecare an apare câte o platformă pe care oamenii o declară: ”Viitorul în Social Media”. Hi5, YouTube, Facebook, Instagram, Myspace, toate au purtat, pe rând, această titulatură. Fiecare a avut momentul său de glorie, cu o durată mai mică sau mai mare.

A venit însă rândul ca o altă aplicație să le ia locul. Doamnelor și domnilor, faceți cunoștință cu Snapchat! Ok, știu că ați mai auzit de ea, poate o și folosiți. Însă știți cu adevărat câte beneficii oferă?

Iată un scurt filmuleț care vă va ajuta să vă dați seama de amploarea pe care o are această aplicație.

Snapchat dă oamenilor posibilitatea de a spune mai ușor o poveste. Propria lor poveste. Ne îndeamnă să trăim prezentul, astfel că postarea este efemeră, are o durată de viață foarte scurtă. Permite distribuirea fotografiilor și clipurilor în timp real.

Snapchat

Snapchat

Pe Snapchat se pun zilnic mai multe poze decat pe Facebook si Instagram la un loc!

Deși poate părea o aplicație ca oricare alta, Snapchat a intrat în atenția giganților Google și Facebook care au încercat să o cumpere. Aparent, nici ofertele de 4, respectiv 3 miliarde de dolari nu i-au ajutat.  Media internațională a reacționat, și astfel popularitatea platformei a crescut simțitor.

 În America, peste 60% dintre utilizatorii de smartphone, cu vârsta cuprinsă între 13 și 34 ani, folosesc Snapchat.

Are o caracteristică ce îi permite să primească conținut de la companiile de media. National Geographic, Vice și ESPN se numără printre utilizatori. Simplul fapt că aceste companii mari au decis să comunice aici, ar trebui să vă ridice semne de întrebare.

Tineri și adulți deopotrivă folosesc Snapchat. A devenit una dintre formele lor principale de comunicare. Având în vedere acest aspect, trebuie să învățați să vorbiți cu ei!

Dacă ne referim la video, aici poate avea o durată de viață de 24 de ore sau chiar mai puțin, dacă utilizatorul decide asta. I

Sursă foto: techcrunch.com

Sursă foto: techcrunch.com

se pot aplica diverse efecte, iar fotografiile beneficiază de filtre.

Venind vorba despre asta, Snapchat a cumpărat recent Looksery, o aplicație care să anime obișnuitul selfie. Cum nu putea rămâne mai prejos, Facebook a achiziționat MSQRD. Masquerade a pus emfază pe extinderea trăsăturilor pentru conținutul video, incluzând instrumente de editare și elemente precum stickere, texte și imagini.

 

“Masquerade a construit o aplicație fantastică, cu o tehnologie de vârf pentru randare video. Suntem încântați să îi urăm bun venit lui Masquerade în echipa noastră și să continuăm cu acest prilej să desăvârșim experiența video de pe Facebook.” (Sursa)

Dacă vă adresați tinerilor, cu siguranță nu trebuie să lipsiți de aici! Până se vor reglementa algoritmii pentru a putea crea campanii, puteți comunica personal. Creați companiei o interfață prietenoasă!

Chiar dacă sunteți sau nu convinși că ar trebui să utilizați Snapchat, este o dovadă de iresponsabilitate să ratați șansa de a comunica cu un număr mare de oameni, numai pentru că nu vă place aplicația sau pentru că nu înțelegeți modul în care aceștia vorbesc. Dacă doriți să învățați, metode veți găsi cu siguranță. Încercați! Descărcați Snapchat de aici (iOS) sau aici (Android)! Comunicați!

 

Vă invităm să citiți și:

  1. Workshop ”Video marketingul la îndemâna Ta”
  2. [Interviu video] ”Ajungi instant peste tot, dacă îți faci treaba cum trebuie.” Eliza Nițescu, Speakers Club
  3. 6 sfaturi pentru video marketing eficient pe Facebook
  4. [Interviu video] De la pasiune, la afacere de succes. Tiberiu Stanciu, despre Bărbosul Prietenos
În continuă căutare de dezvoltare personală, Andreea Lepădatu îmbină marketingul, PR-ul și editarea video pentru a crea un spectru complet, ideal mediului de afaceri prezent.